Premiär!

Första inlägget i en helt ny, historisk blogg!
Det som började som en nästan bisarrt kortlivad webbtidning 2004 har efter många om och men återupplivats!
Jag skulle nog vilja se mig själv som lite före min tid faktiskt, för redan då var formen som en blogg, men säkert flera månader innan varenda jävel bestämde sig för att skriva av sig på nätet. Efter att ha stått emot frestelsen i flera år så har jag nu fallit in i leden.
Hoppas nu att jag kan göra nåt historiskt av detta, så att jag inte lyckades få till en riktig praktlögn redan i första meningen i första inlägget i min nya blogg. Det kan väl förvisso vara något slags rekord i sig.
For great vengeance - flyktsoda is back!

Edit / reflektioner april 2008:
Äckligt! Jag tror nog att alla kan hålla med om att jag borde sluta förställa mig, och byta ut den där äckliga presentationsbilden. Ser så jävla belåten och självgod ut att jag vill ge mig själv en rejäl snyting.
Storartad premiär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0