Jag fick ett mail..

...men jag har inte svarat än. Vet inte om jag vågar.
Det var några veckor sedan nu. Kanske en månad till och med. Det var någon helt random kvinna som hade läst ett inlägg jag skrivit på ett forum. Det handlade om personlighetstyper. Vi är tydligen lika. Hon, jag och ungefär 2% av resten av jordens befolkning.

Ändå så är hon cool och skickar ett mail till nån helt okänd person bara för att berätta att hon hittat ett inlägg jag skrivit och tyckte det var kul att stöta på någon som hade samma personlighetstyp. Jag är en fjant som inte ens har lyckats svara än, och än mindre någonsin skulle ha gjort likadant själv.
Har träffat en annan person som också har samma struktur. Han är också cool.
Vansinnig (som alla andra verkligt sunda personer), men cool.
Jag är väl lite vansinnig ibland kanske, men långt ifrån cool.

Får ta och maila henne och fråga vad hemligheten är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0