Exile on Grankottevägen

Från och med imorgon är jag förvisad från mitt hem, förpassad till ett dammigt barackboende utan grundläggande bekvämligheter så som dator eller badkar.
Självpåtaget, javisst, men det är väl synd om mig för det? Lite iallafall.

Bloggen kommer med anledning av detta inte uppdateras på ungefär en vecka.
Mest troligt är att det kommer passera obemärkt, i och med att jag ganska sällan skriver mer än ett inlägg i veckan ändå, men jag känner att jag vill poängtera att jag faktiskt gör grejer då.
Slår dank, till exempel.

Nåväl, att vara bortom civilisationen kommer kanske leda till att jag kan vara odistraherad länge nog för att tänka något smart och plita ner det på papper.
Har jag inte skrivit något om ungefär 8 dagar - ring snuten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0