On a lighter note..

Fick helt oförhappandes en kommentar på ett inlägg. Det var roligt!
Nog för att inlägget som kommenterades bara fungerade som pausunderhållning och var ihopsmidet enbart för att lätta upp stämningen lite, men det är ju trevligt att någon, för mig helt okänd person faktiskt hittar hit överhuvudtaget.
Jag har inte gjort någon som helst reklam för min blogg, och har nog egentligen inte ens berättat om den för mer än två personer, som jag har velat få lite kritik från.

Följde länken som medföljde den ganska innehållsmässigt sparsamma kommentaren. Den ledde till en trivsam blogg, kul trivia och fina bilder. Spana gärna in den på adressen: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron/

Denna storslagna kommentarspremiär fick mig att börja fundera kring om jag kanske skulle försöka mig på att göra mitt bloggande en gnutta mer offentligt. Sprida ut adressen i bekantskapskretsen och så vidare. Får se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en Media Hora ingen vill ha dig
Gör vad som helst om nån vill komma och ta dig
Med på bild och i tv så alla kan se när du raserar din cv Och visar den sell-out du är

Big Brother 2002 vilka minnen... och om det vara något vi lärde oss så var det väl att; All publicitet är bra publicitet!

2008-05-12 @ 14:56:38
URL: http://yummytomatorumors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0